Workouty

Cvičení s Tiffany Rothe

30. května 2013 v 19:40 | radish
Hledáte zábavné a účinné cvičení? Nudí vás monotónní posilování? Jestli ano, cvičení s Tiffany Rothe je právě pro vás. :)

35 Minute Natural Brazilian Buttock Lift Exercises

26. května 2013 v 12:08 | radish
Chete mít plnější, kulatější, pozvednutý zadek? Toto cvičení způsobí, že mezi vašim zadkem "teď" a vašim zadkem "potom" bude velký rozdíl.

Během stárnutí nebo fyzické neaktivity se hýžďový sval povolí, což způsobí, že se zadek "prohne". Vzhledem tomu, že hýžďové svaly rostou směrem ven, když je posilujete, je relativně snadné z povislých půlek vytvarovat kulatý zadeček.

Tento workout byste měli cvičit 3x-4x týdně, ve volných dnech se můžete zaměřit na trénink vrchní části těla :)
Cvičení je zaměřeno na tónování vnitřních a vnějších stehen, zadní části stehen, čtyřhlavého svalu stehenního, lýtek, šikmých břišních svalů a dolní části zad. Kromě toho, že vám toto cvičení pomůže vytvarovat vaše křivky, spálíte při něm i velké množství kalorií (280-380, závisí to na vaší váze, pohlaví, fyzické zdatnosti, svalové hmotě a dalších faktorech).

Pokud budete podle videa níže cvičit pravidelně cvičit 3x-4x týdně, první výsledky by se měli dostavit již po 14. dnech. Nezapomeňte jíst zdravě a hlavně, že na správném provedení cviku záleží víc než na počtu opakování!

Jillian Michaels - 30 Days Shred

23. května 2013 v 14:40 | radish
30 Days Shred je cvičební program od tenérky Jillian Michaels a spousta slečen s ním začínala formovat své tělo.
Program je časově nenáročný, trvá cca 27 minut, je rozdělený do 3 levelů (každý se cvičí 10 dní), které jsou dále rozděleny do 3 okruhů. V každém okruhu se cvičí systémem 3:2:1 - 3 minuty posilování, 2 minuty cardio a 1 minuta posilování břišních svalů. Na začátku cvičení je asi 3 minuty warm up a na konci cool down. V průběhu cvičení se nedělají přestávky - proto jsem vždycky ráda, když je čas na břicho, alespoň se u toho může ležet :D
Ke cvičení budete potřebovat podložku, vodu, popř. ručník.
S Jillian cvičí ještě dvě slečny - Anita, která předvádí lehčí formy cviků a Natalie, která cvičí naplno. Když budete mít pocit, že snad umřete, nebojte se zvolnit a cvičit s Anitou - hlavní je nepřestat.
 
 

Reklama