Květen 2013


Cvičení s Tiffany Rothe

30. května 2013 v 19:40 | radish |  Workouty
Hledáte zábavné a účinné cvičení? Nudí vás monotónní posilování? Jestli ano, cvičení s Tiffany Rothe je právě pro vás. :)



2. den BBL

28. května 2013 v 20:20 | radish |  Adminka
Dnes jsem úspěšně odcvičila druhý den Brazil Butt Lift - Cardio Axe a High & Tight + 30DS, dalo to dohromady krásných 100 minut cvičení. :D U Cardio Axe ze mě teda lilo, ještě jsem u ničeho nebyla tak zpocená. :D CA bylo zábavné, je to vlastně tančení, a jelikož nejsem skoro vůbec pohybově nadaná a má pohybová inteligence je na bodě 0, u některých kreací jsem chvíli tápala. Ale nakonec jsem úspěšně docvičila do konce. :) Kvůli High & Tight jsem si koupila posilovací gumu, je to pro mě novinka. :D Štve mě, že je tam s ní jen málo cviků, ale myslím, že ji využiji i tak. :)
Ještě mi zbývají 3 dny a docvičím 30 DS. Dnes jsem cvičila svým přítelem - některé cviky vynechával a nahrazoval je jinými (prý ho nebavily, ale já vím, že by po chvíli nemohl a cítil by se trapně :P).
A nakonec hrůza - zhřešila jsem v jídle - měli jsme poslední hodinu funkční stylistiky a pojmuli jsme to trochu "svátečněji", každý donesl něco jídla a pak se žralo. :D No co už, jednou za čas... to mě snad nezabije :D

Chci mít taky takový BUM BUM. :D (Tak nazývá zadek trenér z BBL :D)
radish


Měsíc brazilského zadku

27. května 2013 v 15:39 | radish |  Výzvy
Nevím jak jinak bych to pojmenovala, tak tomu říkejme prostě takhle. :D
Rozhodla jsem se, že dnes začnu cvičit čtyřtýdenní program Brazil Butt Lift od Beachbody. Docela mě překvapilo, že se mi pár slečen ozvalo a přidalo se ke mně, ale samozřejmě mám radost. :))
Uvidíme, co ten měsíc cvičení s našimi zadky udělá. :)
Do výzvy se zapojily:
Lilian
Naty
challende
Áďa
Natykk
Lenka
a samozřejmě já - radish

Holky si změří obvod pasu, boků a stehen v první a poslední den cvičení. Nechci loudit fotky, tak alespoň takhle budete mít možnost vidět, jaké mělo cvičení vliv na postavu.
Ještě mám pro holky takový zvláštní úkol - zkuste si dát tužku pod zadek, jak vidíte níže na obrázku. Pokud vám tam tužka zůstane, je to jasné - zadeček potřebuje pozvednout. :) Test zopakujte 6. den - je možné, že tužku už neudržíte. A jestli vám tam stále bude držet, nezoufejte, cvičte dál a poslední den zkuste znovu. Vsadím se, že tužka spadne na zem. :)

Pokud se vám nápad líbí a nestihly jste se zapojit, nevadí, napište mi na e-mail a já vám pošlu odkaz na cvičení. :)


Můj cvičební plán

26. května 2013 v 18:20 | radish
Můj cvičební plán do 22.6. Poté se uvidí.
Kdo by do toho chtěl jít se mnou, pošlu mu odkaz na Brazil Butt Lift ;)

Jak to se mnou vypadá

26. května 2013 v 18:01 | radish
Po dvou dnech necvičení se konečně chystám něco dělat! :D
V pátek mě od cvičení zdrželo kotě. :D Ono je vážně naprosto k sežrání. A včera jsme byli běhat... No, běhat... spíš to byla taková procházka. :D Zjistila jsem, že jsem úplná máčka. A že se už nikdy nenechám přemluvit k běhání.
Zítra pro mě začíná challenge - budu cvičit posledních 5 dní 30DS a zároveň začnu cvičit Brazil Butt Lift od Beachbody. Zbývá totiž max. 14 dní do školního výletu a chtěla bych se ještě trochu dát do pořádku, abych se nemusela v plavkách stydět. :D
Budu do toho muset dát maximum, abych dosáhla co nejlepších výledků a zároveň budu muset trochu víc zpřísnit jídelníček, momentálně se v jídle totiž nijak výrazně neomezuji. :D Jinak o prázdninách bych chtěla začít cvičit Insanity. Docela se toho bojím, všude čtu, jak je to fyzicky náročné a hodně lidí si na tom pochroumala kolena. Ale ta těla po dvou měsících! :D

Keep going ladies.


35 Minute Natural Brazilian Buttock Lift Exercises

26. května 2013 v 12:08 | radish |  Workouty
Chete mít plnější, kulatější, pozvednutý zadek? Toto cvičení způsobí, že mezi vašim zadkem "teď" a vašim zadkem "potom" bude velký rozdíl.

Během stárnutí nebo fyzické neaktivity se hýžďový sval povolí, což způsobí, že se zadek "prohne". Vzhledem tomu, že hýžďové svaly rostou směrem ven, když je posilujete, je relativně snadné z povislých půlek vytvarovat kulatý zadeček.

Tento workout byste měli cvičit 3x-4x týdně, ve volných dnech se můžete zaměřit na trénink vrchní části těla :)
Cvičení je zaměřeno na tónování vnitřních a vnějších stehen, zadní části stehen, čtyřhlavého svalu stehenního, lýtek, šikmých břišních svalů a dolní části zad. Kromě toho, že vám toto cvičení pomůže vytvarovat vaše křivky, spálíte při něm i velké množství kalorií (280-380, závisí to na vaší váze, pohlaví, fyzické zdatnosti, svalové hmotě a dalších faktorech).

Pokud budete podle videa níže cvičit pravidelně cvičit 3x-4x týdně, první výsledky by se měli dostavit již po 14. dnech. Nezapomeňte jíst zdravě a hlavně, že na správném provedení cviku záleží víc než na počtu opakování!

9 zdravých jídel, které vám dodají energii

25. května 2013 v 18:29 | radish |  Zdravá strava
Když máte málo energie, můžete instinktivně sáhnout po kofeinu nebo sladkostech, které poskytnou její rychlý přísun. Bohužel jsou účinky jen krátkodobé. Výběr zdravých potravin, které jsou bohaté na proteiny, vlákninu, komplexní sacharidy a další živiny vás povzbudí a také přispěje k celkovému zdraví. Zde je výběr 9. nejlepších potravin, které vám dodají energii, kterou vaše tělo potřebuje. Některé jsou vhodné na svačinku, jiné jsou dobrou volbou pro oběd, který vám dodá energii na celé dopoledne.




Info o mně, o blogu.. :)

23. května 2013 v 15:13 | radish
Zdravím všechny co sem zavítali :)
Dnes se mi přihlásily další dvě slečny, to jsem ani nečekala! Mám radost, že se můj nápad alespoň trochu uchytil.
Přidala jsem recenzi na 30DS, dnes budu cvičit 25. den a příští pátek to budu mít za sebou! :)
( Proč píšu příští pátek - občas jsem o víkendech mimo domov a tam kde jsem, nemůžu moc dupat - proto cvičím workouty, u kterých se neskáče a od pondělí pokračuji s 30DS.)
Už jsem si našla program, který budu cvičit poté a po odcvičeném prvním týdnu na blog přidám recenzi i na něj.

Tady je seznam připravovaných recenzí:
Bob Harper - Beginners Weight Loss Transformation
Bob Harper - Yoga For The Warriors
Beach Body - Brazil Butt Lift
Jillian Michaels - No More Trouble Zones

Mám postahovaných vícero workoutů, tohle jsou ty, které už jsem cvičila nebo se chystám v nejbližší době cvičit.
Pořád ještě přemýšlím o blogu, o tom, jaký tady bude systém, o pravidelných rubrikách, ... Mám v plánu překládat články ze zahraničních webů, z webu Jillian atp. Tohle je už můj několikátý blog, ale můj první s tímto zaměřením. Doufám, že se mi podaří ho tentokrát rozjet a někam to dotáhnout. :)
Přes víkendy tu nejspíš nebudu, aktivní budu přes pracovní týden, na emailu budu ale pořád - kdybyste něco potřebovli, stačí se ozvat :)


Keep going ladies!

Jillian Michaels - 30 Days Shred

23. května 2013 v 14:40 | radish |  Workouty
30 Days Shred je cvičební program od tenérky Jillian Michaels a spousta slečen s ním začínala formovat své tělo.
Program je časově nenáročný, trvá cca 27 minut, je rozdělený do 3 levelů (každý se cvičí 10 dní), které jsou dále rozděleny do 3 okruhů. V každém okruhu se cvičí systémem 3:2:1 - 3 minuty posilování, 2 minuty cardio a 1 minuta posilování břišních svalů. Na začátku cvičení je asi 3 minuty warm up a na konci cool down. V průběhu cvičení se nedělají přestávky - proto jsem vždycky ráda, když je čas na břicho, alespoň se u toho může ležet :D
Ke cvičení budete potřebovat podložku, vodu, popř. ručník.
S Jillian cvičí ještě dvě slečny - Anita, která předvádí lehčí formy cviků a Natalie, která cvičí naplno. Když budete mít pocit, že snad umřete, nebojte se zvolnit a cvičit s Anitou - hlavní je nepřestat.

Inspirace, motivace :)

23. května 2013 v 13:30 | radish |  Inspirace


24 dní s Jillian Michaels

22. května 2013 v 21:02 | radish
Po pár měsících jsem se rozhodla, že to znovu zkusím rozjet...
Musím se přiznat, po tom, co jsem blog založila, jsem se zdravému životnímu stylu přespříliš nevěnovala, spíše naopak.
Do dubna jsem přibrala cca 5 kg. A pak jsem si řekla DOST. Už jsem se nechtěla dívat na tu hroudu sádla, co se ze mě začala stávat, nechtěla jsem aby můj přítel sledoval, jak kynu.
Klíčovým okamžikem bylo zjištění, že se nevlezu do kraťasů, které jsem ještě v létě nosila. Jako WTF?
Objevila jsem Jillian Michaels a její všude vychvalovaný 30 Day Shred. Dámy, jestli začínáte, můžu jen a jen doporučit!
Kraťasy jsem dopla někdy během 2. levelu. Za těch pár dní jsem zhubla asi 3 kila, boky se mi zmenšily, celulitida ustupuje a svaly sílí! Jsem hloupá, že jsem se na začátku nevyfotila ani nezměřila, nicméně, pokroky jsou docela viditelné, tak mě to až tak moc nemrzí. Vyfotím se a změřím na začátku dalšího programu.
Už mám postahované další workouty i od jiných trenérů a těším se, až dokončím 30DS a vrhnu se na něco nového. Ještě musím zapracovat na jídelníčku, věřím, že to postupem času dopiluju (téměř) k dokonalosti. Mám se toho ještě hodně co učit a doufám, že mi blog pomůže v zaznamenávání mých pokroků a pocitů.
Samozřejmě, pokud byste se chtěli přidat, výzva z minulého článku stále platí... Stačí se ozvat :)

Nevím co je to za slečnu, ale má moji vysněnou postavu! :)